Batman: Arkham Origins Recenzija

December 1, 2013 8:03 pm

Featured Batman Arkham Origins

Kategorije:

PC Igre Recenzije

Batman: Arkham Origins je treća igra iz Arkam franšize, s Betmenom u glavnoj ulozi. Igrali smo ovu vrlo zanimljivu igru, i odlučili da napišemo recenziju.

Mladi, ali već nabildovani Betmen staje na žulj kriminalcu poznatom kao “Black Mask” koji nudi 50 miliona dolara za Betmenovu glavu. Ova suma privlači 8 ubica: Bane-a, Deathstroke-a, Deadshot-a, Cooperhead-a, Firefly-a, Electrocutioner-a, Killer Croc-a i Shiva. oni na Badnje veče pokušavaju da likvidiraju Betmena.
Umalo da zaboravimo, u igri je naravno famozni Joker, Enigma i mnogi drugi negativni i pozitivni likovi sa sporednim ulogama.

Osim poboljšanog moda za analizu mesta zločina, gameplay nije doživeo značajne promene u poređenju s prethodnom igrom. Što se tiče spoljnog sveta, on nudi obilje opcija za sporedne aktivnosti, kao što su: istraživanje, borba sa nasumičnim kriminalcima, ili jednostavno skakutanje po krovovima. Što se tiče kretanja po krovovima i ulicama, možete koristiti i Batwing letelicu za brzo i automatsko prebacivanje sa lokacije na lokaciju.

Pored priče i grafike, najbolji deo igre svakako je odlična borba zasnovana na komboima, blokadama i korišćenju gadgeta. Pored “običnih” protivnika, tu je i majstor borilačkih veština, koji je u stanju da blokira udarce i time vam zada dosta muke. Naravno, najbolje borbe su i dalje one protiv bosova. Neke borbe su malo teže, mada za pravog gejmera ništa ne predstavlja problem.

Sada je red da pričamo o grafici igre. Što se tiče grafike ona je vanserijska. Od mračne gotske arhitekture Gothama, preko uvrnutih jazbina ozloglašenih kriminalaca do superiornih borbenih animacija. Na svakom pikselu ove igre se vidi da je uloženo mnogo truda, i vredi svake pare.

Pročitali ste recenziju i sviđa vam se igra? Proverite da li možete da je pokrenete ovde.